FellForYou

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Nina Andersson - 29 maj 2013 23:20

Hej.


Efter pappa kommit hem och så, så byte vi styrledaren som det var glapp i och imorn ska vi in och återbesikta den(Drp-in).


Fick sen göra middag medans pappa hämta mamma och lite senare bliv det fika på terasen med familjen.


Har sen inte gjort så mycket mer, legat framför tvn en stund och kollat. Har lite huvudvärk så ska snart ta och lägga mig och sova.


//Nina

Av Nina Andersson - 29 maj 2013 12:45

Hej, här kommer en liten uppdatering.


Fredag 24/5: Drog hem till Jenny på kvällen, handla lite och gjorde lite fredagsmat.


Lördag 25/5: Idag gjorde vi inte så mycket, gick på en promenad och på kvällen kolla vi på tv.


Söndag 26/5: Morsdag! Åkte hem vid elva och gav mamma sin present. Gjorde mig sen i ordning och vid två åkte vi in till stan. Morsdagmiddag med mormor och morfar på koppargrillen! Fika hemma innan jag åkte hem till Jenny igen.


Måndag 27/5: Blev en stund i stan. Gjorde sen middag och baka kladdkaka. Satt sen en stund ute på balkongen och fika. Sen blev det tv.


Tisdag 28/5: Jag och Jenny drog till donken och käka frukost, gick sen lite på överby och köpte oss Frapino innan vi åkte hem igen. Duschade innan det var dax att köra Jenny till jobbet. Åkte hem och grejade innan jag skulle till förskolan. Kom dit vid tre och var med dom ute en stund. Klockan fyra åkte jag, Anita och Britt upp till bergagården och förberde för vårfesten. Var hemma vid halv åtta och efter halv nio åkte jag hem till Jenny innan jag hämta henne på jobbet.


Onsdag 29/5: Vakna klockan fem av att Jenny skulle till jobbet, somna om och gick upp vid halv nio. Gjorde mig i ordning och gick sen på ett infomöte. Efter det åkte jag och tanka bilen och sen åkte hem. Sitter nu hemma och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan fixa min bil. Kommer nog inte hända så mycket mer idag.


//Nina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja, Nina här!
Musik är en stor del av mitt liv, vilket ni kommer märka. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards