FellForYou

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Nina Andersson - 15 maj 2013 22:15

Hej!


Gjorde inte rikigt som jag sa, efter jag städat hos fiskarna tog jag bilen till ica och köpte frimärken.

Chillade sen framför datorn innan jag gjorde middagen. Blev mycket mumsigt!! Efter maten åkte vi till mormor och morfar och hälsa på en stund. Jag och syrran gick ut med M&M grannes hundar. Mysigt!!


Åkte sen och handla på Maxi. Efter vi kommit hem tog jag mig en dusch. Sitter nu och segar framför datorn. Funderar på att ta nåt litet och äta innan det blir dax att sova, ska lägga sig tidigt idag.


Imorn blir det mycket att göra på kort tid. Vid tio ska jag va på förskolan och hälsa på en stund, och efter det ska jag ta mig in till stan och AF-möte innan kl ett.. Sen blir det hem och greja. Uppdaterar imorn någon gång.


//Nina

Av Nina Andersson - 15 maj 2013 10:21

Heej!


Pappa väckte mig för typ en timme sen, har ätit frukost och gjort lite i ordning på rummet. Ska snart göra rent hos mina små fiskisar, det behövs! Sen ta mig en dusch och efter det blir det nog att börja med maten, pastagratäng med köttfärs blir det. Sen vet jag inte vad som händer, ska försöka ta mig till affären och köpa frimärken innan middagen. Uppdaterar senare.


//Nina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja, Nina här!
Musik är en stor del av mitt liv, vilket ni kommer märka. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards