FellForYou

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Nina Andersson - 23 maj 2013 23:00

Heej!

Här kommer en liten uppdatering. Har inte kunnat blogga för sidan funkar inte hos min vän, weiird :O


Lördag 18/5: Denna dagen åkte vi och storhandla, behövdes verkligen! Sen satt vi ute på balkongen och njöt av den underbara solen med en cider och Yollibox, mumsigt!! Sen gjorde vi tacogratäng och kolla på ESC. Stort grattis till Danmark, lätt bästa låten. :)


Söndag 19/5: Idag chilla vi hela dagen. Kolla på film och tv. Blev pommes fritt, kött, pommeskrydda, ketchup och cola till middag den dagen.


Måndag 20/5: Jenny jobbar dagen. Duschade och städa hennes badrum och lite annat små städ. Blev lax och pressad potatis till middag. På kvällen kolla vi på En stark resa med Morgan och Ola-Conny xD


Tisdag 21/5: Jenny jobbar dagen. Dammsög hela lägenheten.. Sen gick jag in till stan och shoppa lite. Blev helt underbart väder en stund så satte mig på balkongen och sola en stund. Pasta med ost-och skinksås till middag. Blev en chillidill kväll!


Onsdag 22/5: Tvätta idag! Sen blev det rullader i sås och potatis, gott!! Tog även tag i disken den kvällen.


Torsdag 23/5: Idag har jag gjort en del, fösta gjorde jag frukost/lunch till mig och Jenny innan det blev dax att packa. Vid ett åkte jag hem. Fika lite med pappa då. Satt en stund vid datorn. Sen gjorde pappa och jag en kladdkaka, väldigt god! Efter middagen tog jag mig en tur till mormor och katterna. Åkte hem vid halv åtta och duscha, sen blev det Once upon a time och Hawaii Five-O. Ligger nu i sängen och ska strax sova, upp vid åtta imorn för klockan nio ska bilen besiktigast.. Lovar att jag ska bli bättre.


//Nina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja, Nina här!
Musik är en stor del av mitt liv, vilket ni kommer märka. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards