FellForYou

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Nina Andersson - 7 juli 2013 23:45

Dagens citat:



"It's the end of the day, I've got my chinese chicken salad, Mike's a happy boy." - Mike Dirnt
 
 
//Nina
Av Nina Andersson - 7 juli 2013 23:15

Dagens låt:



The Band - The Weight

http://www.youtube.com/watch?v=HmRDM7GyJXE

Cover by Panic At The Disco

http://www.youtube.com/watch?v=_qdH7Pm90w4



//Nina

Av Nina Andersson - 7 juli 2013 21:55

Hej igen!



Var så trött i morse att jag somna om två timmar. Gud vad skönt!!

Gjorde mig i ordning och diska innan jag åkte hem en stund till familjen.

När Jenny slutat åkte jag och hämta henne.

Åkte hem till henne, jag fixa mat medans hon tog sig en dusch.

Efter maten åkte vi ut till slussarna och hade det mysigt en stund!

Har inte gjort så mycket sen vi kom tillbaka, käka glass och Yollibox.

Ska om en stund krypa ner i sängen och kolla på en film innan det är dax att sova.

Hörs imorn!

#Sommar #Underbart #Varmt


//Nina

Av Nina Andersson - 7 juli 2013 07:45

Heej!



Fredag 5/7: Idag var Jenny ledig, så det blev en rejäl sovmorgon.

Blev stan en lite sväng.

Fika med en tårtbi var från nordfälts!

Fredagsmys!



Lördag 6/7: Jenny jobbar kvällen, så efter ha kört henne till jobbet åker jag hem till mormor och morfar och spenderar dagn där.

Grillat, godis, cola och massa mys & bus med katterna! Hämtar Jenny på kvällen.



Söndag 7/7: Vart vaken sen fem.. Körde Jenny i morse till jobbet.

Sitter nu framför datorn sådär lagom seg.. kollar facebook och twitter. 

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, skulle behöva städa men just nu känner jag att det orkar jag inte..

Men det ser ut att bli en fin dag, hoppas på det!



//Nina

Presentation


Tja, Nina här!
Musik är en stor del av mitt liv, vilket ni kommer märka. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards