FellForYou

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Nina Andersson - 2 juni 2013 21:08

Bästa låten i världen!!(Enligt mig) 

Green Day - Boulevard of broken dream  


https://www.youtube.com/watch?v=Soa3gO7tL-c


//Nina

Av Nina Andersson - 2 juni 2013 20:36

Hej!


Blev kvar en längre stund hemma än jag trodde, efter middagen så vaxade jag och pappa bilarna.

Har typ vart ute hela dagen, komme hem till Jenny för typ en timme sen.


Sitter och äter rabarber med socker och bara njuter av det underbara vädret!


//Nina

Av Nina Andersson - 2 juni 2013 15:15

Heej!


På torsdag förrmiddag besikta vi bilen och lite annat, jag och pappa. Åkte sen till Jenny där det blev tvätta för hela slanten.

Fredagen tillbringades i Göteborg!! På kvällen kolla vi på "Let´s Dance".

Lördag förmiddag hände inte så mycket, vid ett körde jag Jenny till jobbet och efter det åkte jag till mormor, morfar, Felix ocg Flisan för lite kalas. Felix fyllde två år!! Fik-och grillmys!! Vid nio åkte jag och hämta Jenny. Satte ute på balkongen en stund innan sängtime.


Idag vakna jag vid fem, när Jenny skulle upp men somna om lika fort. Gick upp vid nio och tog en dusch, käka frukost och gjorde mig i ordning. Åkte sen hem för att greja med bilen men saken vi hade beställt var för lite, så in till stan imorn och byta. Så har städat och tvätta av bilen lite grann istället. Ska strax äta middag, sen drar jag nog mig hem till Jenny igen.


//Nina

Presentation


Tja, Nina här!
Musik är en stor del av mitt liv, vilket ni kommer märka. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards